Nawigacja
AKTUALNOŚCI GRUDZIEŃ 2021
UWAGA PRZEDSIĘBIORCY! WAŻNY KOMUNIKAT!
"10 grudnia 2021 r. konta użytkowników ceidg.gov.pl zostaną wyłączone. Zastąpi je Konto Przedsiębiorcy na Biznes.gov.pl, połączone automatycznie z danymi z CEIDG.
Zmieni się również sposób elektronicznego składania wniosków oraz wygląd zaświadczeń CEIDG. Dowiedz się więcej o zmianach w CEIDG.
W związku z tą zmianą na od 10 grudnia 2021 r., godz. 17.00 do 11 grudnia 2021 r, godz. 18.00 wprowadzamy usprawnienia, które wiążą się z przejściowymi utrudnieniami w realizacji usług CEIDG oraz logowaniem do Konta Przedsiębiorcy na Biznes.gov.pl. Za utrudnienia przepraszamy. ”
Źródło: https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/
Aktualne porady i informacje oraz formularze wniosków i instrukcje znajdują się na stronie: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03155
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij