Nawigacja
Tryb pozakonkursowy (na podstawie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
Organizacja pozarządowa może uzyskać dotację z pominięciem konkursu na podstawie uproszczonej formy zlecania realizacji zadań publicznych tzw. „mały grant”.
Zasady udzielania dotacji:
- wysokość dofinansowania zadania nie może przekroczyć 10 000 zł,
- zadanie nie może być realizowane dłużej niż 90 dni,
- ta sama organizacja w danym roku kalendarzowym nie może otrzymać więcej niż 20 000 zł,
- na „małe granty” miasto nie może przeznaczyć więcej niż 20% dotacji planowanych w roku budżetowym na realizację zadań publicznych przez NGO.
Oferta musi zostać złożona na właściwym wzorze, który określony jest w rozporządzeniach do ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Oferty należy składac za pomocą generatora wniosków „WITKAC” udostępnionego na stronie witkac.pl oraz papierowo.
Wersję papierową oferty, wydrukowaną z generatora wniosków „WITKAC”, podpisaną przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta wraz z załącznikami należy dostarczyć do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1, pok. nr 4, w ciągu 5 dni od złożenia oferty w generatorze.
Wymagane załączniki: aktualny odpis z rejestru (za wyjątkiem KRS), wyciąg z ewidencji (z okresu 3 miesięcy poprzedzających złożenie oferty) lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących oraz aktualny statut, w przypadku gdy organizacja nie podlega obowiązkowi wpisu do KRS.
Oferty złożone tylko w generatorze wniosków WITKAC nie będa rozpatrywane.
Po wpłynięciu oferty i uznaniu celowości realizacji zadania oferta zamieszczana jest na 7 dni w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej, w tym czasie każdy zainteresowany może zgłosić swoje uwagi co do oferty.
Po upływie tego czasu i po rozpatrzeniu uwag zawierana jest (bezzwłocznie) umowa o realizację proponowanego zadania
Oferty złożone w trybie art. 19a ustawy
Podstawa prawna
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij