Nawigacja
AKTUALNOŚCI PAŹDZIERNIK 2021
Dotacja na usuwanie azbestu
W dniu 5 października 2021 roku podpisano umowę dotacji Nr 2915/21/OZ/DA na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
Całkowity koszt netto realizacji zadania wyniesie 28 621,35 zł. Procentowy udział środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w realizacji tego zadania wyniesie 70%. Pozostały wkład wniesie Miasto Mińsk Mazowiecki.
W tym roku zdemontowane i przekazane do utylizacji zostaną 3453 m2, tj. 51,795 Mg pokryć dachowych, wykonanych z płyt cementowo–azbestowych w różnym stopniu uszkodzenia.
O dofinansowanie zadania mogli ubiegać się właściciele nieruchomości położonych w Mińsku Mazowieckim (osoby fizyczne) nieprowadzący działalności gospodarczej.
Azbest zaliczany jest do substancji o udowodnionym działaniu rakotwórczym szkodliwym dla człowieka, w związku z powyższym zasadne jest, aby dokonać jego demontażu i przekazania do utylizacji.
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Miasta Mińsk Mazowiecki dofinansowano w formie dotacji przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji w kwocie 20 034,95 zł.
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij